Ι. Ημερολόγιο Πρόγραμμα
Σεμιναρίου
Ημερομηνία |
Ώρα |
Θέμα |
Εισηγητής |
25 9 97 |
4 9 μ.μ. |
Έναρξη, Γενικά, Εισαγωγή, Στόχοι, Μέθοδοι |
Θεοδωρόπουλος Κ. Σακελλαρόπουλος Κ. Τσακίρης Κ. |
26 9 97 |
4 9 μ.μ. |
Δειγματοληψία |
Θεοδωρόπουλος Κ. |
27 9 97 |
9 2 μ.μ. |
Οργάνωση Διεξαγωγή Επιτόπιας Εισαγωγή Στοιχείων στον Η/Υ |
Τσακίρης Κ. |
29 9 97 |
4 9 μ.μ. |
Ποιοτικές Προσεγγίσεις |
Θανοπούλου Μ. Πετρονώτη
Μ. |
30 9 97 |
4 9 μ.μ. |
Βάσεις Δεδομένων |
Σακελλαρόπουλος Κ. |
1 10 - 97 |
4 9 μ.μ. |
Στατιστική Επεξεργασία |
Σακελλαρόπουλος Κ. |
2 10 - 97 |
4 9 μ.μ. |
Παρουσίαση Έρευνας
Περιβαλλοντικών Οργανώσεων |
Τσακίρης Κ. |
3 10 - 97 |
4 9 μ.μ. |
Internet και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση |
Σιωνίδου Α. |
4 10 - 97 |
9 2 μ.μ. |
Πρακτική Εξάσκηση
στο Internet |
Σακελλαρόπουλος Κ. Σιωνίδου
Α. |
6 10 - 97 |
4 9 μ.μ |
Παρουσίαση Ερευνών |
Θεοδωρόπουλος Κ. Τσακίρης Κ. |
7 10 - 97 |
4 9 μ.μ |
Παρουσίαση Ερευνών |
Θεοδωρόπουλος Κ. Σακελλαρόπουλος
Κ |
8 10 - 97 |
4 9 μ.μ |
Ανακεφαλαίωση Συμπεράσματα
- Αξιολόγηση |
Θεοδωρόπουλος Κ. Σακελλαρόπουλος Κ. Τσακίρης Κ. |
ΙΙ.
Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης
Α/Α : |__|__|
Ονοματεπώνυμο:
1. Ατομικά Στοιχεία:
1.1
Φύλο: Γυναίκα ’νδρας
1.2
Έτος Γέννησης: 19|__|__|
1.3 Ειδικότητα Καθηγήτριας /ή: Π.Ε. |__|__|
1.4 Οικογενειακή Κατάσταση:
1. ’γαμος 2. Έγγαμος, 3. Διαζευγμένος /η - Χήρος
/α
1.5
Αριθμός Παιδιών
2. Γνώσεις άλλης γλώσσας:
|
Μέτρια |
Καλά |
Πολύ καλά |
1) Αγγλικά |
|
|
|
2) Γαλλικά |
|
|
|
3) Γερμανικά |
|
|
|
4) ’λλη
Γλώσσα
. |
|
|
|
1. Σχέση με Π.Ε
3.1 Από πότε ασχολείστε με προγράμματα ΠΕ: 19|__|__|
3.2 Σε πόσα και ποια προγράμματα έχετε συμμετάσχει:
Α/Α |
Έτος |
Θέμα Προγράμματος |
Τάξεις Σχολείου* |
Σχολείο |
Αριθμός Μαθητών |
Θέση στο Πρόγραμμα** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Τάξεις Σχολείου 1 έως 6.
** 1. Υπεύθυνος, 2. Συμμετέχων /χουσα
1.
Έχετε συμμετάσχει σε άλλα προγράμματα επιμόρφωσης
-κατάρτισης;
ΝΑΙ ΟΧΙ
Αν ΝΑΙ, με τι θέμα:
1. Π.Ε
2.
Περιεχομένου ευθέως συνδεομένου με την
εκπαιδευτική διαδικασία
3.
Γενικού περιεχομένου (απόκτηση ευρύτερων γνώσεων)
4. Μεθοδολογία Κοινωνικών
ερευνών
1.
Κατά την υλοποίηση των προγραμμάτων Π.Ε, στα
οποία έχετε συμμετάσχει, περιλαμβανόταν ποτέ κάποια μορφή έρευνας;
ΝΑΙ ΟΧΙ
Αν ΝΑΙ, τι είδους:
1. Συμπλήρωση
ερωτηματολογίου όπου απάντησαν μαθητές
2. Συμπλήρωση
ερωτηματολογίου από μαθητές:
2.1. σε άλλους μαθητές
2.2. σε πολίτες
3. Συλλογή
στατιστικών στοιχείων
4. Βιβλιογραφική
έρευνα
5. Πρόσβαση σε Βάση Δεδομένων
1.
Έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ στην υλοποίηση
προγράμματος που συμμετείχατε Η/Υ;
ΝΑΙ
ΟΧΙ
2.
Εσείς προσωπικά χρησιμοποιείτε Η/Υ;
ΝΑΙ
ΟΧΙ
3. Έχετε:
α) βασικές γνώσεις χρήσης του Internet; ΝΑΙ ΟΧΙ
β) πρόσβαση στο INTERNET; ΝΑΙ
ΟΧΙ
_________________________________________________________
Τα περιεχόμενα του Σεμιναρίου διακρίνονται σε
κύριες θεματικές ενότητες και συγκεκριμένα
Α) Γενικά - Στόχοι και Μέθοδοι της έρευνας.
Β) Αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας
υλοποίησης της έρευνας (Δειγματοληψία - Επιτόπια έρευνα ).
Γ) Ποιοτικές προσεγγίσεις στην έρευνα.
Δ) Εισαγωγή - επεξεργασία στοιχείων και Βάσεις
Δεδομένων.
Ε) INTERNET και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
4.
Κατά θεματική ενότητα βαθμολογείστε το ενδιαφέρον
και τη χρησιμότητα για σας με την κλίμακα:
1
= Λίγο, 2 = Μέτρια , 3 = Πολύ
Θεματική ενότητα |
Προσωπικές γνώσεις
προ σεμιναρίου |
Ενδιαφέρον για το θέμα |
Χρήσιμο για ΠΕ
θέμα |
Πληρότητα Εισήγησης |
Α |
|
|
|
|
Β |
|
|
|
|
Γ |
|
|
|
|
Δ |
|
|
|
|
Ε |
|
|
|
|
1.
Θεωρείτε ότι στο σύνολό τους, τα περιεχόμενα του
Σεμιναρίου καλύφθηκαν;
1. Ανεπαρκώς
2. Επαρκώς
3. Αναλυτικότερα και λεπτομερέστερα
απ' ότι χρειάζεται
1.
Ιεραρχείστε τις θεματικές ενότητες, όσον αφορά το
ενδιαφέρον και τη σημαντικότητά τους για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ, βάσει της
κλίμακας 1 (σημαντικότερη) έως 4 (λιγότερο σημαντική)
Ενότητα |
Ιεράρχηση |
Α |
|
Β |
|
Γ |
|
Δ |
|
Ε |
|
1.
Ό,τι αποκομίσατε από το σεμινάριο, θεωρείτε πως
θα φανεί χρήσιμο στα προγράμματα Π.Ε;
1.
Λίγο 2.
Πολύ 3. Καθόλου
2.
Θα περιλάβετε τις τεχνικές έρευνας στην υλοποίηση
προγραμμάτων Π.Ε;
1.
Καθόλου 2. Μερικές φορές 3.
Συχνά
3.
Κρίνετε αναγκαία τη διεξαγωγή τέτοιων σεμιναρίων
και σε άλλους εκπαιδευτικούς;
1. Καθόλου 2. Λίγο -
Μέτρια 3. Πολύ
ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ