 | Γνωστικά, οι μαθητές είχαν μια αλματώδη πρόοδο. Έδειξαν
ότι έχουν κατανοήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις διάφορες έννοιες και κατέγραψαν
πιο χρήσιμα προσωπικά τους συμπεράσματα με κύρια αυτά της χρήσης του
hands free στα κινητά τηλέφωνα και της εγκατάστασης
κεραιών χαμηλής ισχύος στις κατοικημένες περιοχές. |
 | Σε λειτουργικό επίπεδο χαρακτήρισαν το πρόγραμμα Π.Ε.
«πολύ καλό» περίπου στο 70%, ενώ κανένας μαθητής δεν έδωσε χαρακτηρισμό
«μέτριο» και «κακό». |
 | Οι εκδρομές κρίθηκαν ομόφωνα οι καλύτερες
δραστηριότητες, |
 | Η έλλειψη χρόνου και η έλλειψη προβλεπομένων ωρών εντός
του αναλυτικού προγράμματος ήταν τα μειονεκτήματα που κυρίως επισημάνθηκαν
(κατά συντριπτική πλειοψηφία) |
 | Το 70% των μαθητών θα ήθελαν να ξαναπαρακολουθήσουν
πρόγραμμα Π.Ε. με μεγάλη τους ευχαρίστηση, το 17% θα το ξανασκεφτόταν, με
γνώμονα το θέμα και τη στιγμή που θα πραγματοποιηθεί (πολλά παιδιά επισήμαναν
τα δύσκολα χρόνια του Λυκείου που ακολουθούν) ενώ το 11% δεν θα
ξανασυμμετάσχει σε πρόγραμμα Π.Ε. λόγω έλλειψης χρόνου. |