 | Αξιοπρόσεκτη ήταν η προσπάθεια όλων των παιδιών να
απαντήσουν πλήρως σε όλες τις ερωτήσεις, κάτι που δεν συναντάμε στα «κανονικά»
τεστ του σχολείου. |
 | Δόθηκαν πολλές διαφορετικές ερμηνείες (άλλες θεωρητικές
– άλλες εμπειρικές) της έννοιας του ηλεκτρισμού. |
 | Οι μαθητές γνώριζαν τους καλούς και τους κακούς αγωγούς
του ηλεκτρισμού. |
 | Η γενική φιλοσοφία της ασύρματης μετάδοσης (με λάθη) αποτυπώθηκε μέσα από
τα γραπτά των μαθητών. Αποδεικνύεται έτσι η εξωσχολική γνώση που έχουν οι
μαθητές (π.χ. από τη χρήση τέτοιων συσκευών) αφού αναλυτικά τη γνώση αυτή δεν
την έχουν συναντήσει στο σχολείο. |