Εκπαίδευση των παιδιών με προσφυγικό υπόβαθρο

Στο πλαίσιο του προγράμματος «RaRE-Understanding Risk and Resilience in the Educational Performance of Refugee Children and Youth» το ΕΚΚΕ συμμετείχε, μετά από πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Υπουργείου Παιδείας, στη συνάντηση που διοργάνωσε το Υπουργείο,  η UNICEF και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις 19/6/2023, στο 30ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, με θέμα την εκπαίδευση των παιδιών με προσφυγικό υπόβαθρο. Το πρόγραμμα RaRE υλοποιείται από το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ), με επιστημονικά υπεύθυνη τη Θεώνη Σταθοπούλου, Διευθύντρια Ερευνών του ΕΚΚΕ, σε συνεργασία με το Harvard Program in Refugee Trauma (HPRT), της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Harvard και υποστηρίζεται από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της Δράσης «2η Προκήρυξη ερευνητικών έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση των μελών ΔΕΠ και Ερευνητών/τριών» (Αριθμός Έργου: 4350).  Στόχος του έργου είναι η εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που παρεμποδίζουν ή διευκολύνουν τη φοίτηση, τις εκπαιδευτικές επιδόσεις και την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών και εφήβων προσφυγικής προέλευσης ηλικίας 12-18 ετών στο σχολείο. Στη συνάντηση συμμετείχαν σχολεία από όλη τη χώρα καθώς και τα μέλη της ομάδας έργου: Ναταλία Σπυροπούλου, Ερευνήτρια ΕΚΚΕ, Ειρήνη Αδαμοπούλου, Κώστας Μπουραζάς και Θεώνη Σταθοπούλου (ΕΥ του έργου).

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο RaREμπορείτε να δείτε εδώ: http://www.rareproject.info