«Εμπνέοντας» και διαμορφώνοντας την καταναλωτική εμπειρία σε εποχές κρίσης: Μια ανάλυση των δισκορσικών πρακτικών του προωθητικού συστήματος ενός εμπορικού κέντρου στην Αθήνα

Το άρθρο αυτό εστιάζει στις διαδικασίες που έχει αναπτύξει το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Αθήνας προκειμένου να παράγει νοήματα για τον εαυτό του ως θεσμό κατανάλωσης, καθώς και για την καταναλωτική εμπειρία και τις πρακτικές του, καθώς και για τους επισκέπτες-καταναλωτές του. Από μια μεταδομιστική προοπτική, αναλύουμε τις σημασιοδοτικές διατυπώσεις που επιχειρεί ο προωθητικός λόγος, μαζί με τις γλωσσικές και οπτικές τεχνικές που ενεργοποιούν συγκεκριμένες σημασίες για αυτόν τον μικρόκοσμο κατανάλωσης, την εμπειρία του «διασκέδασης», τη μόδα, την ομορφιά, τις πρακτικές αγορών και ψυχαγωγίας, το φαγητό εκτός σπιτιού και την καταναλωτική υποκειμενικότητα. Ο τελικός στόχος αυτής της έρευνας είναι να αναδείξει τον πολιτισμικό ρόλο ενός τέτοιου θεσμού σε σχέση με τη διαμόρφωση μιας τάξης λόγου γύρω από την κατανάλωση και την αναπαραγωγή του καταναλωτικού ήθους κατά τη διάρκεια μιας οικονομικής κρίσης, καθώς και τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχει ένας τέτοιος λόγος σε ευρύτερο πολιτισμικό επίπεδο.
  • ΣΥΓΓΡΑΦΕIΣ: Δημήτρης Λάλλας & Γιώργος Δρόσος
  • ΕΤΟΣ: 2021
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές
  • ΓΛΩΣΣΑ: Αγγλικά
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ